مجید افقهی در یک عملیات از ناحیه دست مورداصابت گلوله قرار گرفت. او را به بیمارستان منتقل کردند، پس از معاینه دکتر گفت:گلوله در کنار عصب دست قرار گرفته، اگر این جا بخواهیم گلوله را در بیاوریم احتمالآن که عصب دست قطع شود خیلی زیاد است باید به تهران اعزام شود. وقتی مجید فهمید میخواهند او را به تهران اعزام کنند، در فرصتی که پرستارها برای تهیه وسایل پانسمانرفته بودند، پنس را برداشته و خود به عمل جراحی پرداخت و گلوله را از دستش خارجکرد.
هنگامی که پرستارها برگشتند با گلوله روی تختمواجه شدند بودند. مجید به آن ها گفت: گلوله را نمی توانستید در بیاورید... ولیپانسمان که می توانید بکنید! پس چرا معطل هستید؟ دستم را ببندید می خواهم به خط برگردم!
دکتر مجذوب روحیه بالای او شده بود. او را به اتاق خودش دعوت کرد، مجید صبحروز بعد به خط بر گشت.
ما را در سایت متعالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84